Aktualności

OGŁOSZENIE o przetargu na realizację zadania pn. „Modernizacja sieci elektrycznej” na terenie ROD „Słoneczko” w Dębicy ul. Mościckiego 36B 39-200 Dębica

Dodano: 16 czerwca 2025
Fot. pixabay

OGŁOSZENIE

o przetargu na realizację zadania pn. „Modernizacja sieci elektrycznej”

na terenie ROD „Słoneczko” w Dębicy ul. Mościckiego 36B 39-200 Dębica

 

W związku z zamiarem realizacji zadania polegającego na wykonaniu

Modernizacji sieci elektrycznej wewnętrznej ROD „Słoneczko” w Dębicy ogłasza

Przetarg na realizację robót wykonawczych na terenie Rodzinnego Ogrodu Działkowego.

 

Przedmiot zamówienia :

Przedmiotem przetargu jest wykonanie robót modernizacji wewnętrznej sieci elektrycznej w ROD „Słoneczko” w Dębicy w zakresie określonym w treści ogłoszenia.

Wykonawca obowiązany będzie do zatrudnienia na swój koszt Kierownika Robót posiadającego odpowiedniedo zadania uprawnienia, zgodnie z zapisami zawartymi w OgólnychWarunkach Zamówienia i właściwymi przepisami prawa oraz do spełnienia w ramach przedstawionej oferty cenowej wymagań realizowanych i powykonawczych.

Przewidywane prace obejmują wykonanie robót ogólnych zgodnych z załączonym przedmiotem robót.

Ofertę należy złożyć w formie kosztorysu w kwocie brutto (z 23% VAT) z jednoczesnym potwierdzeniu terminu.

Przewidywany zakres przedstawiony w przedmiarze należy potwierdzić na miejscu wykonania robót.

 

Cel zamówienia :

Celem zamówienia jest wykonanie robót modernizacji wewnętrznej sieci elektrycznej przy zastosowaniu certyfikatów materiałów polegających na wymianie znajdujących się obecnie na alejkach ogrodowych skrzynek elektrycznych (w ilości:), likwidacja skrzynek elektrycznych znajdujących się w granicach działek (w ilości:) i posadowienie nowych skrzynek wyłącznie w alejkach oraz ulokowanie w tychże skrzynkach nowych podliczników w miejsce znajdujących się obecnie w altankach działkowych. Nie przewiduje się demontażu starych liczników, zakresem robót jest zaś objęty demontaż w/w starych skrzynek elektrycznych.

Ogólne warunki zamówienia:

–  nie jest wymagane wniesienie wadium;

– wykonawca powinien przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji  i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstawdo wykluczenia z przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert (dokument uwiarygadniający należy dołączyć do złożonej oferty) ;

– roboty zamienne mogą być realizowane wyłącznie po uzyskaniu pisemnej zgody zamawiającego, pod rygorem nieważności, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zgłoszeniem przez wykonawcę zakresu robót zamiennych. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie zmian materiałów, technologii, urządzeń na materiały, technologie i urządzenia spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji technicznej i ofercie wykonawcy

– prace powinny być wykonane w zakresie objętym umową najpóźniej do końca września 2025r.

– gwarancja na wykonane prace – 36 miesięcy od dokonania odbioru robót

– płatność – jednorazowa po zakończeniu i odbiorze prac z 14 dniowym terminem płatności

– wszelkie koszty związane z pozyskaniem materiałów, sprzętu i robocizny pokrywa wykonawca

– zamawiający udostępni wykonawcy informacje wyjaśniające do wykonania zadania

– zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przetargu lub wydłużenia terminu składania ofert bez podania przyczyny oraz niedokonania wyboru żadnej oferty

 

Kryterium oceny ofert

– cena ( należy podać cenę brutto) – jako kryterium podstawowe

– termin wykonania robót – kryterium potwierdzające wskazaną datę wykonania robót jako kryterium uzupełniające

Miejsce składania ofert

Oferty prosimy składać na adres siedziby ROD „Słoneczko” w Dębicy (do skrzynki pocztowej na drzwiach Domu Działkowca)  lub przesłać na adres ROD „Słoneczko” w Dębicy ul. Mościckiego 36B, 39-200 Dębica  w zaklejonych kopertach zdopiskiem: PRZETARG – SIEĆ ELEKTRYCZNA – ROD „Słoneczko” w Dębicy w terminie do dnia 30 czerwca  2025r. włącznie

Oferta powinna zawierać dane firmy umożliwiające jej pełną identyfikację tj. NIP, REGON, KRS/wpis do ewidencji) i powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji firmy.

Dodatkowe informacje dotyczące szczegółów i umówienia terminu wizji w terenie oraz przeglądu dokumentacji,  można uzyskać bezpośrednio w Zarządzie ROD pod numerem telefonu : 506162723.

Otwarcie i wybór oferty nastąpi pod adresem ROD „Słoneczko” w dniu 2 lipca 2025r. bez udziału oferentów.

 

Załącznik – przedmiar

1/ Złącze kablowe termoutw. (puste): x 45 szt.                                           

2/ Fundament 40 S/T: ł x 45 szt.                                                                 

3/ Licznik energii el.: x 132 szt.                                                       

4/ Wył. S-301 C-25A (Hager): x 132 szt.                                                               

5/ Rozdzielnia N/T RM 06 modułowa NT: ł x 132 szt.                                          

6/ Blok rozdzielczy E-4090: x 45 szt.                                                         

7/ Przewód LGY 6 750V: x300m                                                               

8/ Końc.kabl. Z-6/10 100 szt.: x 10 opk.                                                     

9/ Rura kabuflex 110: x 50m                                                           

10/ Płyta montażowa ocynk 600x400: x 45 szt.                              

11/ Uziom składany kompletny 2x1500: x 45 szt.                          

 Oferta musi zawierać wszelkie niezbędnie składowe wykonania robót tj robociznę , materiały, sprzęt  oraz obejmować zabudowę szaf - uruchomienie, pomiary, usunięcie starych skrzynek, przesunięcia instalacji z terenu kilku działek na alejki ogrodowe wraz z zapewnieniem ewentualnej koniecznej  obsługi geodezyjnej.

 

 

Prezes

ROD ,,Słoneczko”

Piotr Włodyka

 

 

POLSKI ZWIĄZEK DZIAŁKOWCÓW OKRĘG PODKARPACKI w Rzeszowie ul.Bernardyńska 5/9, 35-069 Rzeszów tel. sekretariat 17/ 85-43-552 e-mail: sekretariat@podkarpacki.pzd.pl